Retla-Kabala Kool Oisu lasteaed | Sipsikud

EDULOO PEALKIRI: SIPSIKUD

ÕPPEASUTUSE NIMI: Retla-Kabala kool Oisu lasteaed

 

KLASS/VANUSERÜHM: 4-7a

TEGEVUSE ALGUS- JA LÕPPKUUPÄEV: 08.02.2021-30.04.2021

TEGEVUSE EESMÄRK:

Tegevuse eesmärgiks seadsin enesekohaste oskuste, peenmotoorika ja järjepidevuse arendamise, soovi ja tahtmise  alustatud tegevuse  lõpule viimiseks. Motoorika areng on aluseks kõne kujunemise. Mida paremini on arenenud peenmotoorika, seda paremini areneb kõne, sest selle kaudu stimuleeritakse aju kõnekeskust. Tegevuse käigus õppisid lapsed niiti nõelasilma  panema, riiet lõikama joonise järgi, traageldama, nuku täis toppima ja lõngaga sõlmesid tegema.

TEGEVUSE LÜHIKIRJELDUS:

Kuna kõik meie rühma lapsed ei saanud minna kinno SIPSIKUT vaatama, muretsesime selle filmi lasteaeda, et koos vaadata. Peale filmi küsisin lastelt kas nemad tahaksid endale Sipsiku õmmelda. Vastus tuli ruttu:" kui Mart sai hakkama, saame meie ka!" See õhin millega lapsed tegutsema hakkasid oli üllatavalt meeldiv. Kartsin küll ,et poisid ehk löövad varsti käega aga keegi ei jätnud jonni, sest filmist oli meelde jäänud, et Sipsik ärkab ellu. Äkki juhtub tema Sipsikuga sama lugu.

Kui Sipsikud olid näitusel, küsiti pidevalt, kas näitus saab varsti läbi? Lapsed tahtsid juba oma Sipsikut koju viia. Käisime ka ise näitust vaatamas. Kuna oli koroona aeg siis näitus oli välja pandud Oisu rahvamaja akendele. Isegi valgustus oli neile õhtuks pandud.

Kui Sipsikud lõpuks lasteaeda jõudsid, läksid nad lastega ruttu koju. Vahel mõni Sipsik käib ka lasteaias, vaiksel tunnil, kaisus magamas.

PARTNERITE KAASAMINE:

1.Kuna lapsed vaid traageldasid nukid kokku siis traagelduste järgi aitas Sipsikud kokku õmmelda õpetaja assistent Ülle Pent
2. Kui Sipsikud sai topitud, aitas õpetaja assistent Tiiu Aavik need kokku õmmelda.
3. Oisu rahvamaja korraldas meie Sipsikutest näituse.